Hallo, ik ben Roger.

Ik woon al sinds januari 2000 met veel plezier in de woongroep. Ik heb twee oudere zussen, met wie ik een heel goede band heb. In het weekend ga ik vaak naar mijn moeder in Maasbracht. Samen bezoeken we dan ook mijn zussen, die ook allebei in Maasbracht wonen.

Door de week ga ik alle dagen naar AC Herten. Daar beleef ik veel plezier aan en heb ik met productiewerk een fijne invulling van de dag. 

Ik woon graag in de woongroep en voel me er helemaal thuis.

Ik sta bekend om mijn gevoel voor humor. Ik maak graag grapjes en vind het leuk om medebewoners en begeleiders op een vriendelijke manier te plagen. Daarnaast speel ik graag spelletjes op mijn iPad en kijk ik veel voetbal. Ik ben een trouwe supporter van Feyenoord en volg hun wedstrijden dan ook met veel enthousiasme.

Ook ben ik graag actief bezig. Ik fiets graag, zowel buiten op de duofiets als binnen op de hometrainer. Verder geniet ik ervan om samen met de woongroep op vakantie te gaan en leuke uitstapjes te maken. 

Groetjes van Roger